♥ Emma Teresia Eriksson ♥

Dagen, shopping, la kanada.

Kategori: Allmänt

ja, idag har jag tillbringat min dag på lakanada, sjukt stort shoppingcentrum.
jag köpte sådär mycket saker. 
JAG SÄGER SÅHÄR OM NI ÄR PÅ LA KANADA OCH HAR EN POPULÄR MOBIL, HÅLL DEN ALLTID I SIKTE. VEM SOM HELST KAN SNO DEN. NU ÄR MAN UTAN MOBIL. FAST DEN ÄR SPÄRRAD OCH LÅST SÅ.. JA, NU VÄNTAR MAN PÅ ATT PAPPA ELLER NÅGON SKA KÖPA EN NY TELEFON TE.X IPHONE 5. SÅ JAG KAN ÄRVA DERAS.
 
hela denna dagen blev förstörd när jag inte hittade den, det känns som en mardröm.
Hela historien tar jag en annan dag.
jaja, bara snabb uppdate. puss.
men va berädda på att det kommer typ ingen uppdate för att jag inte kan göra videos. men jag får ha på datorn så mycket så möjligt så jag kan blogga. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: