♥ Emma Teresia Eriksson ♥

ingen uppdaterng igår för jag..

Kategori: Allmänt

orkade inte... ;/ tyvärr.
jaja..
men annars idag ska jag nog va med klara (igen) :D
men vi har kul när vi e.
jaja, vet inte fall vi ringer någon?
sen igår va vi på stranden och stekte, många skratt.
så man har fått lite färg men jag måste fortsätta steka så man inte är en blekfis när man kommer till lägenheten i spanien.
det ska bli så chill ^^
Och det blir lillebrors ( douglas) andra resa i livet. och första gången i Spanien.
jag har saknat spanien verkligen har inte vatt där på åratal, p.g.a att Douglas blev 3 månader förtidigt född. såp kunde han inte åka utom lands på typ 6 mån.. ? men nu har jag världens sötaste lillebror & lillasyster (Elina).
nu när livet rockar.

 
elina , 2 år. Douglas, 9 mån. som sakt förtidigt född.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: