♥ Emma Teresia Eriksson ♥

Inget superbra internet här hemma i detta hus.

Kategori: Allmänt

ja, som sakt har det inte varigt så bra internet här hemma. Men nu verkar det gå bra,
eller om jag säger såhär, jag har inte haft någon teckning på min telefon och jag har inte varigt på datorn.
jaja, men annars idag så har jag vatt med klara igen, vi e ganska mke nu på sommarlovet :D
KUL ! :D
men nästa onsdag åker vi till spanien och jag tror det blir uppdatering där men inte så super bra typ 1 gång om dan om jag har tid, för vi ska ju va där i 3 veckor, så jag menar det kan ju inte va en blogg utan uppdatering på 3 veckor ?
då går ju statistiken som ett stup NEEEER.. -.-
jaja. men ni får ha det super bra,. och när vi e i Spanien så ska jag filma vår lägenhet där, det kanske skulle vara kul för er om ni fick se ? <3
men ha det superbra., (igen)
så hör jag av mig imorgon tror jag,
puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: