♥ Emma Teresia Eriksson ♥

God morgon finisar!

Kategori: Allmänt

BILD NR 1:
mig & Sara.
BILD NR 2:
mig & Lina
BILD NR 3: 
mig & Stella
godmorgon godmorgon bloggen !
Hoppas ni har sovigt gott?
men idag så ska jag fira min lilla kussin, för hon fyller 3 år. GRATTIS.
Sen nu på morgonen sms:ade jag lite med Lina och vi bestämde att vi skulle va imorogn, sen snackade vi lite om vi skulle fråga stella och sara om dem ville va med, så det får vi hoppas att dem vill :)
det var typ bara snabb info, igentligen inget ni behöver veta.. Men någon kanske ville så jag informerade er för säkerhets skull :)
ni får ha det mega bra, puss hej !

Kommentarer

  • stella. säger:

    hemsk bild på mej, men i alla fal, älskar dej Emma, obeskrivligt & saknar dej meeeeega mycket ! <3

    Svar: Saknar dej också ! ! <3333puss på dej älskade vän, älskar dej beestiiiss.. !
    emmaoofsweden.blogg.se

    2012-06-24 | 23:22:56
    Bloggadress: http://stellamatildalindstrii.blogg.se

Kommentera inlägget här: